jag låg där naken och ängslig.

blandade känslor den här veckan. mycket som inte går min väg just nu. men jag försöker ta en dag i taget.

var en härlig sommarkväll igår. var på dagen och kollade på IFK dam och det var målfest på parken! kammade hem en seger så stor som 7-0!

vidare ut till Simona för grillfest med laget! det var trevligt och jag avslutade kvällen tillsammans med Cattis, jullan och rebecca på puls!

idag mår jag som jag förtjänar. har vräkt i mig donken och jävlar vad gott det var! ska snart fara iväg till mormor, och sen får vi se vad söndagens kväll bjuder på. tack och hej.

vila i frid, du finns alltid i mitt hjärta och i mina tankar. jag älskar dig av hela mitt hjärta. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0