jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.

20 bast. min första dag som vuxen.
jag hade en helt fantastisk dag igår.

började med att äta frukost ute i söderköping med vickieboy.
strosade runt och fick en jättefin present! supermysigt verkligen!
sen åkte jag ut och  hämtade min kära mormor och så firades jag här
hemma med god mat och fika. Drog mig framåt kvällskvisten till texas
och käkade med finaste vännerna, och min kväll slutade på puls. härliga puls...

idag är man lite seg, så det ska vara men dagen ska inte förstöras för
det! iväg för lite fotbollstittande och sen kolla när min söta syster
tävlar med putteboy!

och supertack för alla gratulationer igår!
min dag var underbar hela vägen!

Foto: firar att min fina är 20
de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0