you look better with the lights off.

går hemma om dagarna.
fotbollen är slut, och mitt knä är trasigt. vridet?
kan inte jobba och därav är jag ENORMT uttråkad.
medans alla andra jobbar sitter jag och glor på tv.
fint liv. blir bara bättre oh bättre.

ska kanske till en sjukgymnast idag och se
om han kan hitta någe fel på knät. annars får
jag troligtvis svar om två veckor då jag ska träffa
en knädoktor? eller nått. är inte så bra på sånt där
med namn? äsch. vill bara veta felet. tröttsamt.

kan bli en lunch med emelie nu vid 12. det blir bra.
jag saknar även skolan. att plugga. wierd?!

och johanna kommer hem om 18 dagar?
'SOM jag längtar!! wonderbart och sen är det inte
långt till råttan kommer hem. looking forward :D

hörs!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0