så underskattat!

sparrissoppa ÄR underskattat!!

lunchen som åts i soffan, samtidigt som vänner spelades upp
i tvrutan är uppäten. jag är mätt och belåten. honungsmelon,
sparrissoppa och en knäckemacka  till. jag är NÖJD.

har annars inte fått några handtag gjorda. mitt knä har idag blivit
snäppet vigare och det känns bra! inga akrobatiska övningar höll jag på
med inatt. framsteg.  

ska nog ta och gå en kort promenad i höstsolen. det är jag värd.
frisk luft. i morgon blir det gymmet!! svettas lite.  och jag längtar tills jag
kan springa. det är ju lite skönt fakiskt. att man inte njuter mer av
det när man kan det är konstigt! KonStiGt. om jag tänker efter skulle
jag kunna ge bort min vänstra lilltå för att få springa intervaller.
ja, det skulle jag.

disk. hej! då.
jag vill ha jul, jag vill ha den nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0