så många ord, så många meningslösa meningar.

den bästa känslan är att sitta vaken halva natten, vid köksbordet med tända ljus och en kopp te. tänka, lyssna på musik och undra, varför? allt har inte en mening, det finns frågor utan svar, i all evighet. men det finns även frågor som har ett svar. ärlighet, det varar längst. vita lögner existerar inte, annat ord för feghet. smärta är en högre form av njutning. ta tjuren vid hornen. stå på egna ben. se och lär. älska glömma och förlåta. åren går in i varandra, inser att tiden är kort. jag vill minnas allt jag har glömt bort. jag försöker men förlorar varje gång. jag har känslor utan uppehåll. kär. jag skulle förstå om du ändrade dig och vänder om. jag har allt man kan drömma om, världens finaste vänner, världens finaste familj och en pojkvän som gör mig till världens lyckligaste tjej. här blev jag den jag är, här kommer jag att förbli. här har jag känt mig fri, blickat framåt och ibland tittat ner. jag är inte den du drömmer om, men jag är den du ser. jag har skrivit mina regler, ingen fick ändra på de. jag tog första bästa vägen, det kanske kommer kännas men det rår jag inte för, för jag skulle inte vara hälften om jag inte gör det jag gör idag. du har ett eget facit för rätt och för fel. jag tog allt för givet, det var fel av mig. om du letar efter någon som inte skäms för nått, som är sig själv vad som än händer, om du letar efter någon som går att ändra på. frågor utan svar, i all evighet. tro hopp och kärlek, det går hand i hand. klockan är sent. jag vill vara vanlig. vad det nu är? godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0