it's gonna take some time but i know you're worth fighting for!

irriterad och så jävla aptrött. har ångest.
jobbar och tränar. min vardag är så förbannat
enformig, likadan dag ut, dag in.

längtar till fotbollen är över. jag behöver fri tid.
tid att få göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.

resa på en minitur, shoppa i en annan stad osv.
mysigt! jag längtar till mina underbara bästa vänner kommer
hem. jag saknar er så in i norden. om ni bara visste.

ska se en film och mysa med virre ikväll. är ledig i morgon
och den dagen ska jag spendera med angelica och emelie troligtvis
och i helgen är det lagfest och utgång! säsongen är nämnligen slut
på lördag!!

dusch. hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0