skaldjurssoppa!

det är så gott!! skulle verkligen kunna leva på vissa soppor. mums! ska önska mig en kokbok med soppor i julklapp faktiskt. och annan mat med. på tal om annat så var jag på gymmet idag för första gången på nästan en månad. har inte tränat sen jag vred mitt knä. igår fick jag veta att det främre korsbandet är av. ett år från fotbollen, det tär i hjärtat. bita ihop och sen ska jag komma tillbaka 2013 och vara starkare än jag någonsin varit! och om en månad kommer ronja hem. jag tror ingen förstår hur mycket jag saknar den människan. jag gick hem från eneby nyss. där vi alltid brukade cykla då vi var team-mates! så på ett ställe luktar det alltis as, alltså avlopp av nått. ofattbar lukt, förskräcklig. men den påminner om ronja. fint minne! <3 kärlek till dig skrollan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0