nu är det fan i mig nära!

på fredag far jag vidare till norge!
mums, skönt och komma härifrån och till
en av mina absolut bästa. trivsamt.

kommer hem och starten på studentveckan är
igång! en av mitt livs bästa veckor, hoppas jag på.
sen är jag fri från skola. dock inte arbetslös och det är skönt!

jobb hela sommaren och sen far jag utomlands,
så är planerna vilket som. sen får vi se hur det blir.

spela klart fotbollssäsongen, sen får vi se hur det blir
med det hela. det tar vi då. kanske blir student på nytt?

ska fortsätta kurrera min hals nu genom att äta daim.
så förbannat gott! vad hände med den nyttiga caroline?
skyller på att det är pappas födelsedag.
världens bästa pappa blir ett år äldre idag liksom, då måste man ju äta, eller?!  
men i morgon börjar mitt nya liv, på allvar!!

pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0