med dig, mår jag mer än bra.

ett tag sen här nu.
har haft finfina dagar!

går i stort sätt ingenting i skolan längre,
dagen bestod av en halvtimmes lektion, det var allt.
och ledig i morgon. fyfan vad jag hart bra.

underbar pojke att umgås med ett tag till, även första doppet i en pool är
taget, två gånger om dessutom, 15 grader! lite kallt men skönt.
fotbollen går stundtals bra stundtals lite sämre, sånt är livet.
och vädret är underbart.

fredag hoppas jag på att besöka farfar och farmor
och lördag är det kanske match, om jag blir uttagen
och sen räknar vi väl med en utgång! andra för i år.
faaaint!

fina vänner, fint väder, fin pojkvän.
fina tider, jag njuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0