du är sveriges mest älskade människa,

matchen igår, torsk med 3-1. inget och säga om det.
torrt med en förlust, men jag antar det var rättvist.

utgång sen på kvällen. hade riktigt roligt.
stressa som en häst när jag kom hem och en timme senare
befann jag mig på crownwell (?) med dettan och nicole!
och utgången var, underbar? riktigt bra.

släpade hem fötterna och resten av min kropp
efter en match och en natts dansande, mörbultad i benen.
men vad älskvärt allt är just nu. så bra!
somnade med sveriges största léende på läpparna.

idag blir det åka till sjukhuset först och hälsa på,
och sen långpromenad med angelica.


och galet vad jag kommer sakna dig nu.
underbara, fina människa. vbl ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0