blickar framåt!

jag vill göra så mycket.
sitter och tittar på resor, bila ner till spanien kanske?
samtidigt som jag glor på hyreslägenheter?

mamma frågade mig förut om jag ville flytta med ut
till landet, eller om jag hade tänkt mig nått här i stan.
men om jag ska överleva behövs pengar och om jag ska
jobba sönder mig i sommar! helt klart. men det räcker nog inte..
men drömma vidare ska jag, antar att jag hamnar på landet ändå, ber innerst
inne att det tar lång tid innan de bestämmer sig för att
göra den där flytten eller att pengar rullar in snabbare
än någonsin.. dock är ju den sista möjligheten ytterst liten..

ska sova nu, ledig tisdag-ondag-torsdag!
älskart. godnatt!
köpte förövrigt ett grönt nagelack idag. vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0