TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN.

back on track. studentveckan och studentdagen är över.
och jag behöver aldrig mer gå tillbaka till skolan.

det är både skönt men samtidigt ledsamt, man kommer sakna.
gårdagen var fin, den kunde inte bli mer perfekt!
champangefrukost i folkparken med klassen,
arbis för avslutning med skolan och kl 13:00
sprang vi ut. underbart!

hem för käk och mys med släkten. vidare till angelica
där hela klassen var, det sista vi gjorde ihop.
blev dans, tårar och skratt. en del höll tal, berättade
hur bra vi var som klass. hur olika vi är och hur roligt vi
har haft under tre års tid, vilken underbar klass vi varit
rysningarna på benen och armarna, jobbigt men så fint.
utgång - det sämsta denna veckan. men vad gör det?
jag har haft en helt underbar vecka. oförglömlig!
tack för allt, kära älskade vänner. the tramps.

dags att ta tag i livet. börjar arbeta på måndag! tjäna egna pengar
och bli vuxen. tar ett stort kliv på stegen, välkommen ut i världen,
i verkligeheten. utbilda sig vidare och uppleva nya saker.
jag ser fram emot det. jag är redo!

mycket har hänt under det här året. mycket jag inte vill skriva ut här.
jag är glad att jag har de personerna som jag har runt omkring mig
och jag hoppas att jag alltid kommer ha det också. världens bästa!


världens finaste tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0