ÖSTGÖTADERBY!

jobb och fotbollsdag!
jobbade från 10-15 så fem timmar spenderades på mcdonken.
kan meddela att jag har mcdonalds lukt i hela näsan, det är
inte för mysigt, so to speak! riktigt äckligt.

match mot Linköping Kenty, vanns med 2-1 och fyfan
vad skönt. på tiden att ta tre poäng och kunde inte sitta
fel än i ett derby. nöjd!

ledig i morgon och midsommar firas ute på landet, söderköping!
grill och mys med fint folk! blir dock inte så länge, jobb lördag.

första lönen kom idag med. kändes bra, var dock inte så mycket
då jag inte jobbade röven av mig i maj så att säga. men lite extra
är alltid trevligt!

ska ta och sova nu. sleep well. pussnatti kram.
och jag har sagt det för, men fy vilken fin viktor jag har.
jag blir så glad. min rara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0