looking forward!

har varit ledig idag. Gick ner till stan, köpte en tröja och en kalender.
därefter vidare till banken, satte in pengar på mitt förmånskonto.
börjar känna mig lite vuxen faktiskt!

jobb på parken sen med laget. vidare hem för lite kvällsmat och
här sitter jag nu. snart dags att slänga sig i sängen. jobb på schemat
i morgon. kortpass skönt det!

och som det ser ut just nu åker jag till öland på en mini semester med
gubben min. bokas troligtvis i morgon. Borta 2 dagar bara. planerar även
en tripp till gööööteborg för två dagar med liseberg och stadsvandring!
så hoppas att det går med jobb och allt! så skönt.

ae borsta gaddarna och knyta ihop sig i sängen.
puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0