tonight is the night to let it go.

herre mother of god vilken hemsk natt jag har haft.
somnade runt kvart i två. vaknade klockan tio i 6
och var tvungen att spy (?!) mådde sjukt illa i hela
skallen. gjorde klart det jag hade börjat med och
gick och la mig igen.

vaknade vid 9, fortfarande döende.
gick och la mig i badrummet, sov till nu.
jag älskar att sova på golv när man är sjuk,
helt underbart. dessutom är det varmt i badrummet med.

antar att det inte blir någon återträff för
min del. how sad? förbannat tråkigt.
vet inte om jag måste dit 2 röda sekunder
ändå för att kolla med vår turnering som
är nästa vecka, projektarbete på hög nivå.

ska försöka rycka upp mig och knata till
duschen. se om jag kan stoppa nått litet i magen också.

ha en bra dag.
puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0