kläck ägg i köket!

nått ska man väl lyckas roa sig med när man är ensam hemma?
har varit ute och promenerat en sväng, stått och pratat
skit med angelica och vise versa.

kommit hem och städat mitt rum, nu är det mysigt också.
fick för mig att koka två ägg, kan ju vara gott?
dock tappade jag båda på golvet, kaaaadoom och äggsmet
överallt. just my luck? bara och hämta trasan och torka..

har nu satt på två nya ägg i hopp om att det blir gott.
ägg är svårt att koka. har en förmåga att spräcka äggen
genom för hög värme. ska försöka undvika det nu..

löprunda väntas vid 5-tiden. för trevligt måste jag säga!
och ikväll vill jag spela spel. jag ska spela spel, bannemig.
puss och kram skumbanan. nu kooookar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0