jag vet att något är fel.

jag sitter och kollar på bilder då andra tog studenten.
får en stor klump i magen, det måste vara den bästa studen
i livet, samtidigt som det måste vara den läskigaste och sorgligaste
tiden. man har gått ut skolan, hela mitt liv harj ag gått i skolan i stort
sätt och nu står jag där, snart på mållinjen och tar studenten.
bli vuxen, ta ansvar för mig själv, börja på nått nytt.
vissa människor kommer man säkert mista kontakten med,
men kommer samtidigt träffa nya underbara människor i think.
mycket tankar. jag vill, men jag vill inte.

ska försöka börja på min uppgift jag har i skolan.
kanske försöka njuta av att ha en uppgift i skolan,
om ett halvår kommer jag inte få fler uppgifter! hemska tanke.
ska sätta fart vilket som. take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0