i'm glad that you're here with me.

träningsaaabstinens!
vet snart inte var jag ska ta vägen.

kan inte gå till skolan, får inte träna.
får inte göra ett skit. livet är ett rent helvete.

en het disskution uppstod vid middagsbordet
då jag bokstavligt talat gav mig fan på att jag skulle
gå till sats och träna. mamma och pappa förbjöd
mig. jag vägrade. lite feber? vad gör det känner jag.
får ju ändå feber när man tränar. varför inte lite extra?

gick och storstädade mitt rum istället.
har bytt ut det mesta. ska bara dammsuga och
tvätta golvet nu. skriva några rader i min dagbok
innan jag ser en film och sover.

hoppas ni haft en bra dag.
själv avlider jag snart.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0