i'm coming home.

godkväll.

skola i morgon, ångest?
fast visst ska det bli skönt att komma in i rutinerna igen.
jag har en termin kvar av min skolgång. en enda liten fjuttig termin.
det kommer jag att klara av att lida igenom, ska njuta så mycket jag
kan trots att det är tufft ibland.

åkte och handlade med mamma förut.
blev mest mat, som det var tänkt, men fiskade med
mig en bh till mig själv. letade efter fler underkläder
men inget passa mig i smaken denna dag. vill ha
nya sovkläder med, mysipys. jag undrar var min rosa är?
som bortblåst.

dags att dra ut och löpa ikväll, snart. vet inte om jag ska
skratta eller gråta, har huvudvärk också, men den kankse försvinner
om jag går ut och springer, kan ju bli så.

ae ska byta om.
ta hand om er.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0