du kanske inte behöver mig, men jag behöver dig.

trött jäkla dag.
varit dåligt med sömn från min sida. det märks i efterhand tyvärr.
gick upp klockan 9 i morse. hade redovinsning halv 11.
frullekäk och sådär. annars har skolan varit görnice. trackat maxen
lite lagom, skön kille det där alltså! hade projekt och vi börjar
bli klara med det mesta faktiskt. ska fixa lite priser bara osådära,
men det ska bara hämtas. bakas ska det göra och sådär roliga saker kvar.

hem och hämta benny hos fam. kinnersjö och därefter käka.
städa i ordning rummet och nu chilla fram till träning som är halv 7.
teo halv 6! och därför tar jag en macka till nu.

haré gött.
känner att jag skriver samma sak dag ut och dag in.
men min vardag är väl inte mer varierad än så tyvärr.
simma lungt. pöse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0