shaking that booty, oh yeah.

vilken ashärlig söndag. var ingen vanlig degsöndag som man
brukar ha. blev att springa förbi stan, köpa en tröja och sedan
dra mot gymmet och spendera 2½ timme där! slutkörd men det
var riktigt trevligt. skönt att ta ut sig så att säga.

käk och dusch, sedan spel hos nicoline och marcus.
solsidan och minuten. landat hemma och ska plugga gärnet nu och
resten av natten i think. prov i morgon.

min dator har gått sönder också. just my luck? förvånad
att det är min dator som är paaaj. går inte starta....

plugg var det! puuuss på bra liv.
har även bestämt mig för att tatuera mig.
vet vad, vet vart men inte när. snart! i sommar kanske. vår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0