nice to nice to know ya'

min dröm inatt var inte och leka med.
såg på snakes on a plane igår innan sovdags.
drömde om de där förbannade ormarna och vaknade
och var helt varm. det var ormar i hela mitt rum,
en fet jävla annakonda, förjävligt! hemska dröm.

prata med ronja igår med i telefon.
tjejen får mig verklgien på gott humör ibland.
härlig.

blir staden en stund idag. men har lovat mig själv att
hålla i pengarna, spara till sälen som är nästa söndag!

träning ikväll. styrka och löpning. wonderbart med försäsong.
skoldag i morgon. första på hela veckan. ska sätta mig och plugga
nu. redovisning står på schemat tomorrow! PUSSS

' take my hand and come with me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0