KÄRLEK SOM VARAR FÖREVIGT

min mamma och jag alltså. vilka jävla lirare!
märks att vi är släkt om man säger så.

igår satt jag i mitt rum, mamma satt i vardagsrummet
och så satt vi och prata i chatten på facebook,
vad är det för liv? hon påstod att hon kunde värpa
ägg (?) hon kom fram till att det är "inne" att skicka
förfrågningar om kramar på internet och samla saker.
hon är för go.

idag är vi båda på bättringsvägen. vi har ju sjukstuga
här hemma. men så gav vi oss fan på att vi skulle åka
och handla på maxi. så tog hon vagnen från mig och sa
jag måste hänga. det här var det värsta någonsin.
så i bilen påväg hem vräker hon ur sig,
3 svimningsattacker och jag lever fortfarande, starkt alltså.
inser sen att vi glömde bamylen.  wtf världen gick under igen.

sen ska vi bära in allt från garaget. var ju inte så mycket.
4 påsar och en hund. ingen big deal - trodde vi!
den ena påsen gick sönder och hunden var allmänt lekfull
det resulterade i att jag gick med 3 av påsarna + toalettpapper
under armen, mamma har hunden och den trasiga påsen i famnen.
jag kan inte sluta skratta och det tog oss cirka 10 minuter när det
vanligtvis går på 3.

roligaste dagen på länge.
lättroad.

ska äta apelsin nu och spöa skiter ur morsan
i skitgubbe och vändåtta!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0