inga löften.

riktigt skön lördag. sov till klockan 11, klockan ringde då.
låg och drog mig i sängen och knata upp och åt frukost
vid halv 1 ungefär. brände gröt och det var mjölk på hela spisen,
just my luck? hur ska jag klara mig när jag flyttar hemifrån,
kan inte ens koka mannagryn!!

har pluggat en timme nu. får se om jag hinner lära mig allt
det här till på måndag. ska ge det ett försök. hoppas att
min hjärna vill sammarbeta med mig.

var ju tänkt att åka till vadstena ikväll för lite parteeey.
men får se hur det blir med den delen? svårt att ta sig dit
och hem. ae men hoppas det löser sig! vore ju kul kanske.

ska sätta mig och läsa om konkurrenslagar och grejer nu.
fan så spännande! PUSS.
' flyger på moln.



en av världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0