free fallin'

jag mår bra på morgonen, jag mår bra på dagen, jag mår bra på kvällen.
trivs i min vardagliga situation som sagt. dock prioriterar jag vissa grejer
åt hevlete dåligt och det skäms jag för. måste bättra till mig, jag sa till
mig själv att det inte skulle bli såhär igen. ändå blir det det! bara mig själv
att skylla...

om två dagar åker jag till sälen. glida runt lite i skogen och trivas
i snödrivorna. glänsla lite, visa såbarnen hur man åker blades.
HAHA. skämt och sido, det ska bli roligt vilket som. många vurpor
kommer göras och långa afterski eftermiddagar! en vecka med crazy chicks.
spännande vecka minsann!!

ska klä på mig nu. underställ ska på, en rejäl promenad ska tas!
hörs när vi hörs! match i morgon står på schemat. nice!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0