du kan inte neka det.

skolan suger. redovisningen tog jag som den kom.
klarade av det i alla fall. svårt att faila helt och hållet!

grymt god skolmat. kyckling och ris. mumms!
har filosofi just nu. segare lektion får man leta efter
johanna och jag bestämde att vi inte gör ett skit idag.
det tar vi nästa lektion då vi har 3 timmar till på oss att
bli klara. sen väntas hemtenta!

fredagsmys ikväll. ska nog spendera lite av min tid med
mamma. var ju inte igår om man säger så. mysigt med mor och dotter
kväll. kan behövas ibland :) sen ännu mer myspys! skön fredag.

haré.
pöss.


den här bilden får mig jämnt att le, humoristisk bild. vi alla gör olika
grejer. fråga mig inte vad jag gör i tröjan. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0