vänskap!

det finns en människa på jorden som jag aldrig skulle klara mig utan. en människa som vet allt om mig. jag vet allt om henne. ord kan inte ens förklara, du är viktig för mig ronja och att du spenderar 4 år i usa, det är hårt. långt bort. för långt bort. saknar dina bomber du spred ut. saknar din lathet. saknar dina fruktansvärt dåliga skämt som blir roliga för det. saknar alla djupa samtal, allt personligt. jag saknar dig. nog om saknad. men du är guld värd. min allra bästa vän. du är alltid där. oavsett! och jag älskar dig för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din jävel, här sitter jag och tjuter nu tack vare dig... men jag antar att det är okej för att det är du. världens allra bästa människa. jag älskar dig <3

2011-12-03 @ 05:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0