this is not the end..

vardagen är som vanligt då ronja ringer och väcker mig
på min lediga dag? 20 över 9, det är fan inte okej längre.

upp och skutta och drog mig vidare till mormor vid halv 12 för att
hjälpa henne handla lite käk. tillbaka i stan runt 1-tiden.
åkte till nicoline och fikade, trevligt att träffa syster ibland också
hon är en rar människa och saknar att ha henne här hemma ibland.

åkte hem, såg oc och sen vidare på träning! var en rolig träning
spelade och sådär! även min fot håller skapligt bra måste jag säga
över fänväntan! blir att värma bänken i helgen! :)

ska ta och plugga lite naturkunskap nu. se om nått fastnar?
har förövrigt blivit besatt av nötter, fyfan vad det är gott!
cashewnötter med choklad och yoghurt runt om, MUMS
äts för mycket av det nu för tiden....

puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0