lost in your beautiful eyes.

and this time i won't stop,
until i have your heart,
because what i'm feeling is real.
Chris Brown - Should've kissed you


det är inte bra att jag sitter vaken halva nätterna och funderar på livet.
kommer bli psykiskt sjuk innan jag tar studenten av alla dessa tankar.
jag kan sitta och bara lyssna på musik och tänka och ändå kommer jag
inte fram till någonting, slöseri med tid, faktiskt!

en bil krockade med en annan nyss.
det hördes ganska bra, mitt i korsningen vid our apartment.
stackars. räkna då ut med min smarthet att en av de kört
mot rött, en bil såg ganska mosad ut där fram.
tror dock att alla klara sig! såg ut som så, skönt det såhär
på måndagsnatten, fast ändå rätt oskönt. onödigt.

har ätit en apelsin, ska sova nu.
orka med timmen jag har i skolan och sedan träningen
på kvällen. puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0