if you go, i go, if you stay, i stay, when you cry i’ll fight to put a smile on your face

kan som vanligt inte sova om nätterna.
har just nu hundra tankar som cirkulerar i min hjärna.

jag sitter vid köksbordet och dricker kamomill-te med mjölk.
jag funderar på hur mitt liv kommer se ut om bara några år,
min framtid, var kommer jag vara, hur kommer jag att vara?
frågor utan svar, jag tycker inte om sånt.

tar som jag tidigare nämnt studenten i år, vill bara göra det nu.
jag är redo, redo att pröva något nytt, resa och besöka vissa delar av världen
för att sedan studera och utbilda mig vidare.
har en ganska klar bild på hur jag vill att mitt liv ska se ut de därmaste åren.
frågan är om man kommer gå den vägen eller om man hamnar på helt nya spår?

Det känns som det var i förrgår jag gick till skolan för första gången,
men det är om två månader jag står på mållinjen och gått klart skolan.
Jag har vandrat till den dag ut och dag in sen jag var 6 år. det är fan strongt.
två månader kvar, två små fjuttiga månader av 12 år eller vad det blir.
det är ingenting och jag ryser i kroppen av den tanken.
jag har gjort mitt och snart är jag nöjd.

ska fortsätta mina funderingar i hopp om att somna snart.
i morgon ska jag ut och löpa och springa intervaller.
därefter blir det 25-års fest och jävlar vad roligt det ska bli!

' many people will walk in and out of your life,
but only the true friends will leave footprints in your heart.

- en av världens mest finaste mening.


jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0