you can't hurry love.

ett tag sen sist.
middagen igår var mysig och rätt underhållande
måste jag säga! kom hem vid halv 12 ungefär.

segt att kliva upp klockan 20 i 6 i morse
då klockan ringde, slet mig upp och vid
kvart i sju befann jag mig på SATS och
körde spinning. galet skönt, men usch så
jobbigt! men det är helt klart värt det!!

projektarbete hemma sen, går ju prima ballerina.
hoppas på att lag anmäler sig nu bara.

drog till skolan vid halv 2 och hade möte med
kenta om projektet. sen blev det redovisning.
gick väl helt okej skulle jag tro! fick hjärnsläpp
ett par gånger. men det gör inget. sånt händer.

hemma nu och ska sova. träning vid 6-tiden!
på återseéeeende.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0