under ytan finns så mycket mer.

jag kan inte förklara hur mycket jag vill ha hem min mamma och pappa.
jag saknar de enormt mycket! det är verkligen jobbigt att vara ensam,
att träna 4 av 5 dagar innan helgen, att hinna laga mat, hinna diska,
tvätta och städa, damsuga och plugga. det finns inte tid och nu orkar
jag inte mer.

fan va jag klagar. men det är inte att leka med.
min rygg gjorde dessutom uppror igår. förstår inte
vad det kommer ifrån, bara hugger så fort jag anstränger mig
lite mer än vanligt. fan ta den.

i morgon har jag redovisning, tror ni jag har kollat på den
eller? nej, klart som fan att jag inte har. tänker inte göra det heller.
för ikväll, nu ska jag plugga naturkusnkap. hade prov förra fredagen,
men då var jag sjuk, och jag har fortfarande inte kollat på det,
inte kollat en enda sekund på vad det står på papprena. fan, provet
är på onsdag. KÄMPA!

nu ska jag sätta igång.
på torsdag kommer mami and papi.
LÄNGTAR!

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0