talking to the moon.

aloha!

pluggdag i skolan. på förmiddagen hade jag dock ingen lektion,
utan började vid halv 1, så sprang ner på stan med syster och köpte
mig en halsduk och sedan käkade vi lunch ihop!

hon körde mig sedan till skolan och därefter så var det förhör.
gick bra, svarade på allt och sådära, gutt!

fortsatte dock lektionen sen, jag som hoppades på att få sluta.
men det blev jobb om caféet. dock så pluggade jag till morgondagens
prov istället. förstår verkligen INGENTING och känner mig relativt körd.
men jajajaja, det tar jag som det kommer!

ska dra och träna nu och rensa skallen ett tag.
sen råplugga ikväll, se om nått fastnar! märker vi då.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0