pictures of you beside me,

gomorron!

gårkvällen var en blandad kompott.
vissa saker var roligt och andra lite mindre
men för det mesta hade jag trevligt faktiskt!

har kommit på att hugo är feting tråkigt också.
otten är så mycket bättre, dock inte lika mycket
folk, men ändå så mycket roligare, ändå går jag oftast
till hugo när jag väl går ut, det ska det bli ändring på!

bilder kommer komma upp under dagen! :)


idag blir det att gå till SATS och först löpa på bandet,
och träna lite annat. sedan vid halv 5 ska jag på dacearobics.
det ska bli späännande. se hur det är!

sen hem och sova. glo på en film eller liknande!
nu ska jag klä på mig! :)
ha en bra dag.

puuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0