people lies.

godkväll!

la mig just i sängen. är helt slut nu.
ska sova som en gris tillsammans med benny.
rar han är.

Dagen till ära har varit hektisk, som allt annat.
drog som sagt till ikea i morse. köpte en ram
och sedan käkade vi köttebullar. feting gott.
drog sedan hem och stressa som djur till skolan.
hade småföretagande, gör ett café, skapligt chill.

drog hem, lagade mat så fort jag kunde.
röspätta och mos. gott! hekta i mig det,
för vid kvart i fem drog jag på träning.
först styrka, och sedan fotboll!

kom hem vid 8-tiden. då hade en propp gått.
samlar lite vuxenpoäng och byter, nu kan jag det också.
gick sedan till johanna, var där vid halv 9.
käkade två kanelbullar och drack mjölk, såg på CSI newyork.
sen hem vid 10, ut med hunden och snack med angelica till
kvart över 11. började bli kyligt så gick hem.
här ligger jag nu och ska stänga ihop den här sköna bönan.

på återseénde!
pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0