och nu är det mitt!

hurtigt! jag är nu ägare till ett SATS kort!
det ska användas flitigt må jag säga er.

var där i morse, kvart i 7 på morgonen och
körde spinning. idag var det tungt. segt!
men jag kämpade mig igenom skiten och FAN
så skönt efteråt! love den känslan.

skolan sen. SEGT! och efter det drog vi till
stan, jessika och jag. fick inte med mig någonting.
åkte och träna på SATS istället. blev lite lätt, skönt.

åkte vidare till hageby centrum med marcus och nicoline.
fick med mig en svart klänning, en foundation och lösögonfransar!
gillade det!

mys i soffan ikväll.
i morgon så är det hallooween! har massor att göra.
drar på utgång på kvällen! gööööttt. puss!

' we are who we are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0