nu är jag för trött.

det har gått i ett idag, as usuall.

åkte ut till farfar och farmor och käkade lite mat
och efterrätt där vid 2-tiden! mysigt. sedan blev det lite tv tittande
och sådär där. åkte hem vid halv 6 och stannade inne på maxi
där jag köpte lite saker till kylen, börjar bli tomt förstår ni! ;d

kom hem , började damsuga, sätta på diskmaskinen
och sedan skurade jag golven! så nu landade jag i
soffan,  men hörde att diskmaskinen var klar så måste gå
och plocka ur den.. det är ju så tråkigt!

ronja drog hem idag också. hon är ju sjuk. lika bra kanske.
så slipper jag bli smittad, för jag vill inte ha halsfluss.
tråkigt att vara ensam bara, jag gillar det inte. jag är en
social människa.. badie.

men ska ta mig an de där skiten och sedan gå ut sista rundan
med hunden och sen blir det att se på smällen som går på 3;an
vid 9 typ. sen blir det en fet omgång med sömn.

ikea står på schemat i morgon och sedan blir det
småföretagande i skolan! kul. not.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0