MOTIVATION?!?!

godkväll!

träningen idag gick väl inge vidare.
jag har inte motivation för någonting längre.
förstår inte vad som är så svårt..

plugga är så förbannat tråkigt så det skjuter
och skjuter man på, tills dagen innan då man bara
känner ae fan, pallar inte idag heller..

jag tar det som det kommer helt enkelt, så får
jag hoppas att jag kan någonting! (:

likadant med fotbollen. går dit och ska se till att göra
en bra träning, men sen när det väl börjar blir man som
i en bubbla och man yrar bara runt och gör inte ett rätt.
varit så för lång tid nu. jag vet inte varför?

motivation, ge mig det nu tack!
nog om klag.
ska sova om ett tag.
bra, tack, fint, puss och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0