mina drömmer betyder någonting för mig.

godnatt borde man säga vid denna tid?

jag är så trött! kom hem för en halvtimme sedan.
har borstat tänderna och ligger nu i sängen,
blir snart att sova! tänkte bara skriva lite fort om
kvällens bravader!

måste säga att jag har haft en trevlig kväll.
dansbandskampen är inte så dumt som det låter.
jobbade i garderoben, så träffa rätt mycket folk
och sådär, hörde musiken och fick god mat!

träffade även totte, han är så duktig, kul för honom!
ifks lilla kung, typ?

sen finns det så mycket folk alltså?
jättetrevliga, andra är lite ledsna och vissa ska kramas
och pussas på kinder. haha! de är underbara de flesta!

mina fötter har dock fått ta stryk ikäll! herregud vad jag har
stått upp. började jobba vid 5 typ, sen till halv 2 inatt.
knappt suttit en minut! crazy alltså.

nu blir det time to go to bed! 
sleep well dancingpeople!  
(om man nu säger så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0