Min vän ronja är en spillig vink.

ve tinte riktigt om man säger så?
men nu gör jag det!

för lite synd är det om kvinnan.
hon har ju halsfluss. så hon kan inte följa
med ut ikväll. stackars liten!

annars så har hon varit rätt duktig.
dock är hon lite lat när det kommer till
utgång med hunden. men vafan gör det?
hon ställer upp ändå. springer runt hela stan
med mig för att hjälpa mig, trots halsfluss.
strongt alltså. impressed faktiskt!
men som sagt, hon slutar aldrig förvåna mig.

nu ska jag dra.
blev ett konstigt inlägg om henne.
men så är livet! hon kommer liggga däck när
jag kommer hem inatt och sova. så då ska jag
väcka henne och så ska hon få äta med mig.
fint, tack bra. vi hörs.
 tjarå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0