med ena foten utanför.

jag kan inte sova.
vaknade halv 5 och har inte kunnat somna om.
ligger bara och tänker på hur jag ska göra med allting.
tror jag har kommit fram till en hel det, men samtidigt
vet jag ingenting? så jävla svårt.
min motivation för allt pendlar upp och ner, den är som
en bergodalbana.

hittade en resa till gran canaria. flyget går halv 7 nu på fredag.
johanna kommer hem på torsdag. har jag tur åker vi då. 
annars antar jag det blir veckan efter eller ni i helgen..
jag behöver komma bort härifrån, det är en sak som är säker.

börjar skolan halv 1 idag och jag är vaken nu?! 
det är inte roligt, kommer dessutom vara en zombie i skolan
och på träningen. ruttet..

ska väl läsa tidningen nu. skapligt uttråkad.
ha en bra dag. puuss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0