jag ska sakna dig i morgon.

kväll är vad det är just nu och jag är så förbannat trött.
inatt ska jag sova, rejält! just so you know.


skolan idag var seg, jag kommer ingenstans. sitter
fast rätt så rejält, men i morgon kommer nisse hem så
hon kan hjälpa mig. redovisning på onsdag!

träningen ikväll gick åt pipsvängen.
mer än så behövs inte säga.


i morgon är jag ledig! fyfan så underbart.
ska åka och handla med mormor och sedan plugga
svenska, så det är götti. träning på kvällen.

blir ingen utomlandsresa på fredag,
både bra och tråkigt, men johanna hinner knappt
hem ochsåvidare, så vi bestämde att vi tar det
någongång efter lovet, eller på lovet. let's seeee.

ska dra nu.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0