jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.

godkväll..

jag orkar fan inte så mycket mer snart.
hela min kropp är trött, all the time.
underbart med helg i morgon. helt sjukt.

förövrigt så har dagen varit skapigt ovärd.
till en början, åkte ut till linköping för att lira lite boll
med skolan, regnet bara öste ner och ingen ork till
att spela eller springa. med andra ord sög jag riktigt hårt.
men vad gör det? kom ju hem vi halv 2 sen.
tacka gud för det..

åkte direkt ut till mormor. skulle handla lite med hennee
samt få lite mat i magen. kyckling blev det. mumma.
sedan blev det handling, gick väl bra. stupa in i mitt
hem vid 4-tiden.

slagga som ett as i soffan och har precis vaknat, packat väskan
och ska om en halvtimme bege mig mot parken för träning.
hoppas på att det går bra, men som det känns nu är väl
oddsen förbannat små?! men upp med hakan ior.

ha en bra dag.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0