its not real, it's not true.

godkväll.

klocka är tio.
jag har gått och lagt mig i sängen.
tänt ljus och lyssnar på musik, ska plugga
lite lätt innan jag sätter på en film att somna till.

träningen idag var svår. dancestep var inte alls lätt.
för mycket steg och grejer för en nybörjare. ska börja
gå på vanligt step för att sedan lära mig dancestep.
blir nog bra efter ett x-antal träningar!

i morgon ska jag till stan med johanna, ska sedan hämta
mamma på jobbet för att lämna in deras bil, så då måste
jag dela med mig av min röda fara, men vad gör man inte.
kan ju inte ta allt för lång tid att få en grej ditskruvad...

träning sen på kvällen, zumba skajag ge mig på! exciting
hur det nu stavas (?).

ska börja plugga och se film.
sov gott raringar.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0