i still hoping for something

jag orkar inte mera nu.
orkar fan inte leva, sure,
hårda ord men fan så sant.

ingenting går min väg, jag väljer fel väg.
jag gör fel hela jävla tiden och jag är så medveten om
det men ändå gör jag samma sak om och om igen.

blir ingen skola i morgon. har världens huvudvärk och
ont i örat. men jag ska väl inte gnälla, finns folk som har det värre.

hörs en annan dag.
när jag är på bättre humör.
ska sova nu. gå i ide.
hejdå.



' sluta,lägga ner allting och börja om på nytt?
' jag behöver dig för att må bra och det är sant. allt är bara katastrof.





Kommentarer
Postat av: sophia

<3

2010-10-14 @ 22:45:31
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0