i just want you back for good.

godkväll!

sitter i köksbordet och lysssnar sönder take that - back for good.
så galet bra låt. att man sluta lyssna på den för
flera år sedan förstår jag inte.

träningen gick bra idag och jag tror fan att det börjar vända.
mamma och jag har även en deal, men vad det är säger jag
inte. men jag vinner på't! helt klart!


ska gå och sova nu. morgondagen bjuder på mycket.
ska först till skolan och ha någe på morgonen? geografi kanske (?)
sen är det estetisk verksamhet, ska filma.
och det kommer fan bli spännande!

sen på kvällen är det mysipys med ifk.
stjärnkväll, middag med andra ord. ska nog
bli mysigt, men att veta vad man ska ta på sig är ju ett
jäkla bekymmer alltså. svårt det där.

men nu ska jag sova. ärtrött!
sov gott!
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0