i just need you now.

godeftermiddag.

mitt huvud dunkar och jag är tröttare än någonsin.
i morse snoosade jag över en timme. från kvart över 6 till tio i 8.
helt sjukt. har så enormt ont i nacken också, kan typ inte vända
mig åt vänster. ovärt och sorgligt.

annarsdå?
skoldagen var en pina, småföretagande och föreläsning.
höll bokstavligt talat på att somna. det var så tråkigt.
men rätt intressant, men det hjälpte inte mot mina tunga
ögonlock, de ville knappt hålla sig uppe. kämpade som ett as
för att inte fall i djup sömn..

köttbullar sen och efter det blev det estetisk verksamhet.
var väl sisådär va. fixa ne grej och sedan drog jag hem.
har pluggat, skrivit klart loggbok och skickat till kenta.

sen hämtade jag benny och snart åker han till nicoline och marcus.
han bosätter sig där en vecka och jag är helt alone!

träning ikväll.
ska verkligen köra slut på mig själv.
nu orkar jag inte mer. ska sova.
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0