frågan är, vad älskar jag?

here we go again.
andreas blir bara mer och mer poet.
trött på honom alltså!
dikter hit och dikter dit - spyr på't.


dagen då.
har ju varit hemma, ont i halsen och förkyld.
drog till maxi lite fort. drog med mig en grej hem,
vad man nu kallas det? fin var den, och nödvändig!

sedan blev det även en ring och ett halsband.
de där från kenza, if you know haha.
och fick även mina ögonbryn blockade på mist stockholm.
nöjd och rätt döende tjej efter det.

ut på vandring med hunden sen, blev runt strömmen.
och sedan hem för att laga taccos. precis ätit och myser nu med idol.

imorgon ska jag dra till farfar och farmor för käk och lite.
sen får vi se!

ha en bra kväll.
PUSSS!



bild från somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0