en sån som du är omöjlig att hitta.

skoldag, började med att försova mig.
hur är det möjligt?! jag har gjort det i stort sätt
varenda morgon denna vecka.. otroligt hur jag lyckas..

vandrade till skolan, hade naturkunskap,
svarade på lite frågor och sedan blev det
lunch, hamburgare! gott för en gångs skuull.

svenska har vi just nu.
har lämnat in min dator som fortfarande var
helt psyk. stängdes bara av hur som haver, när som.

fått mig en ny nu. den trivs jag med. verkar fungera.
än så länge i alla fall..

idag blir det löpning en kort runda i skogen,
eller om det blir spinning, sånt som märks?

nu ska jag jobba på mitt tal, argumentera om
abort, eller om jag ska argumentera om djurplågeri..
svårt det där..

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0