you take me higher.

godmorgon!

kom nyss till skolan, klockan är nio och jag börjar klockan halv 1.
det är fina tider vi lever i, ha?

var uppe på spinning kvart i 7, dörav varöfr jag är så tidig
till skolan. tänkte att jag skulle vara duktig och plugga, men
aaaafan va tråkigt det är. bättre att snooka runt och kolla skit.

dagen bjuder inte på nått spännande, mer än zumba som är ikväll.
skolan suger ju, har småföretagande, spyr på't, likaså naturkunskapen
som jag har prov i nästa vecka, uäk, mår illa bara av tanken.

ska börja nu, ta tag i mitt pluggande liv. varit dåligt med det på sista
tiden, dessutom är jag hungrig vilket inte gör saken bättre, böh.
spyr på min hals också. den smärtar mig, dagen innehåller GNÄLL.

ha en bra dag gott folk!
pösssipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0